Profillänk på Facebook

söndag 28 augusti 2011

Ont det gör ont!!!!




Vaknade imorse vid 5 och hade ont i hela kroppen!! Ont i halsen och snorig och täppt i näsan. Kännde redan av halsen igår när jag skulle lägga mig. Som tur har natten varit toppen med lillan, hon vaknade vid 3 och åt och sen sov hon till 8. Men jag känner mig ändå som om tåget har kört över mig :( minsta lilla ansträngning så stiger pulsen och jag tok svettas. Och som vanligt så jobbar D och jag är ensam med barnen. "Ont det gör ont med går".........

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Krya på dig!! Och förslåt att jag inte svarat på ditt sms. Bytte telefon och då försvann det och hade ju inte ditt nummer.
    Men jag har tyvärr ingen overall att sälja. Ska dock köpa en nu!!=)
    Ses nån dag kanske när du är inne i stan??
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Okej:) jag aka också köpa en, bad nöjt det för dig? Skulle vara hur kul som helst och ses. :)

    SvaraRadera
  3. Hojta tillnär du ska in o shoppa o vill ha sällis!! Jag har T på dagis tis, on o tors...!!

    SvaraRadera
  4. Det ska jag göra, ska passa på då jag bara har lillan att ta med mig ;) kram

    SvaraRadera