Profillänk på Facebook

torsdag 29 september 2011

Dyr vecka

Ojoj vilken dyr vecka, har unnat mig massa mamma lyx. Först var det ett besök hos frissan :) sen blev det en kort sväng in på Gina trico! Men det han slinka med lite saker hem även fast det var en kortis ;) och idag så styrde vi kosan mot häggström. Hittade massa fint till mig :) bl.a. 2 par jeans!!! Så kul då man hittar kläder som sitter någorlunda på bra på mamma kroppen :/ nu ikväll så tryckte jag hem
moroccan oil, ska tydligen vara en super produkt för mitt hår, blev tipsad av frissan min. Men även Maria montazami i Hollywood fruar använder denna produkt ;) 379:- gick den lös på! Så nu hoppas jag att den är kanon bra. Beställde också nya linser idag!! Så bi hör ju vilken syr vecka detta blev!! Näe nu blire att leva på brö och vatten nästa månad!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar