Profillänk på Facebook

torsdag 10 november 2011

Skämmes!

Ohh det är ju så man får skämmas över hur dålig jag har varit på att uppdatera bloggen :( har slutat skriva för att jag känner att tiden inte finns och att det känndes som ingen läste den! Men glad blev jag då en vän saknade mina uppdateringar och bilder från oss :) nu känner jag att jag faktisk kan ta mig tid att skriva några rader då och då! Uppdatering av läget! Jo det är ju så att tiden har en förmåga att bara rusa iväg, lillan är ju redan 4 månader !! Vart tog spädbarns tiden vägen? Annars så är mina små pojkar krassliga :( Kevin käkar penicillin för halsfluss och Liam har blåsor i munnen! Lillan har haft feber men är pigg nu :) än så länge så är jag frisk OCH jag hoppas att inte gubben åker dit för då blire JOBBIGT! alla ni kvinnor vet väl hur det är att ha en sjuk gubbe i huset!! Nu ska jag och Kevin mysa och äta kvällsfika ;)

Coola killen idag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar