Profillänk på Facebook

onsdag 20 april 2011

Mitt i veckan.


Idag har jag hunnit pyssla om mig själv :) Medan lille mannen sov så passade jag på att ta en lång varm dusch! Vet inte hur länge sen det var som jag slapp stressa mig igenom duschen :) Sist jag var in till stan köpte köpte jag lite smink och nagel lack, jag är ju som inte för det där med nagel lack MEN tycker dom som använder nagel lack passar så bra i det! Så idag har jag gjort min naglar sommar fina :) får se hur länge det tar innan jag är där med nagelbort tagning.

Ikväll är vi bjuda på middag hos farmor i Fredrika. Av all mat som man kan tänkas önska sig att äta vid påsk så ville jag ha PALT!! :) Farmor gör världens godaste palt! Så det blir palt till middag! Näe nu ska jag iväg och köpa en liten påsk bukett som vi kan ha med oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar